Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 1.9JTD 115 проблем ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    по принцип имам маншон скъсан на външното каре, но карето не пука (все още) бях го предвидил другата седмица да го сменям въпросния маншон с едни други неща, но дано не стане нещо с карето!!
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mi7aka922 Покажи съобщение
      по принцип имам маншон скъсан на външното каре, но карето не пука (все още) бях го предвидил другата седмица да го сменям въпросния маншон с едни други неща, но дано не стане нещо с карето!!
      На карето му трябва малко пясък и вода.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        на карето му трябва само скъсан маншон - другото само си идва
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
        Peugeout 2.2 HDI 133+++
        Alfa 159 +++ next

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
          Освен в шарнирите на носачите, да са много стегнати или проблем с лагерите на амортисьорите отгоре.
          147цата няма лагери на амортисьорите. Имал съм други коли, на които съм поставял спортно окачване и наистина волана става с една идея по-тежък. Предполагам че като се сниши, страничния наклон става друг и от там по-голяма площ на гумата контактува по-добре с асфалта ( пак казвам, предполагам ).
          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
            147цата няма лагери на амортисьорите. Имал съм други коли, на които съм поставял спортно окачване и наистина волана става с една идея по-тежък. Предполагам че като се сниши, страничния наклон става друг и от там по-голяма площ на гумата контактува по-добре с асфалта ( пак казвам, предполагам ).
            Някои лагери изглеждат като големи шайби.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Лагери най-различни, но на 147 на предния амортисьор няма ,защото при завой аморисьора не се върти. Окачването не е тип макферсон
              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                Лагери най-различни, но на 147 на предния амортисьор няма ,защото при завой аморисьора не се върти. Окачването не е тип макферсон
                Окачването се води двоен лост май.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Да ви питам сега колеги откакто сменихме тампоните на стаб. щанга волана леко се втърди и при извънградско каране като завивам се връща насечено а не плавно както беше преди смяната на тампоните... Сега наскоро и сложих пружини волана се стегна още малко, но това го дължа на пружините, защото колата слезна с около 3 см. и е нормално гумата да стъпва на по голяма площ... но това накъсване ме дразни сутрин когато изкарам колата от нас и тръгна е добре няма помен от това накъсване, но след като покарам малко започва пак така.. Правих си експеримент с 50км/ч. на широк участък и резултата беше където завъртя волана там остава не се връща сам а трябва да му помогна леко и пак на се връща насечено... От какво може да е колеги ? Преди смяната на тези пусти тампони на щангата нямах този проблем ! Възможно ли е като са откачвали кормилния прът от рейката да са го претегнали повече и да се отразява на управлението ? И да не забравя само, че имам един скъсан маншон на вътрешното каре и дали може и да е от него ? Всяко мнение е добре дошло !
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от mi7aka922 Покажи съобщение
                    Да ви питам сега колеги откакто сменихме тампоните на стаб. щанга волана леко се втърди и при извънградско каране като завивам се връща насечено а не плавно както беше преди смяната на тампоните... Сега наскоро и сложих пружини волана се стегна още малко, но това го дължа на пружините, защото колата слезна с около 3 см. и е нормално гумата да стъпва на по голяма площ... но това накъсване ме дразни сутрин когато изкарам колата от нас и тръгна е добре няма помен от това накъсване, но след като покарам малко започва пак така.. Правих си експеримент с 50км/ч. на широк участък и резултата беше където завъртя волана там остава не се връща сам а трябва да му помогна леко и пак на се връща насечено... От какво може да е колеги ? Преди смяната на тези пусти тампони на щангата нямах този проблем ! Възможно ли е като са откачвали кормилния прът от рейката да са го претегнали повече и да се отразява на управлението ? И да не забравя само, че имам един скъсан маншон на вътрешното каре и дали може и да е от него ? Всяко мнение е добре дошло !
                    На мен ми звучи като необходимост от реглаж. А от ниските пружини може и да не успееш да влезеш в заводските стойности на страничния наклон.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #55
                      Реглаж съм правил няколко пъти и все същата работа....
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                      Comment


                      • #56
                        Предполагам като са ти сменяли тампоните са откачали моста. Да не е при поставянето да е прищипано нещо ( накой маркуч ). Или рейката да не е вкарана хубаво в пръта и да го държи под напрежение.
                        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                        Comment


                        • #57
                          Да сваляха моста и от както е сглобена все е такова странно поведението на волана, но пак има и друго сутрин когато изкарам колата и тръгна го няма този проблем и като я поразкарам почва да се проявява.... ще ида при майсторите да я огледат пак...
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                          Comment

                          Working...
                          X